Etelä-Savo markkinoi Mikkeliä mainiona opiskelijakaupunkina

08.08.2013

Ready Study Go-verkkosivut ja -videot suitsuttavat Mikkeliä sekä hienona ja monien mahdollisuuksien opiskelukaupunkina että sen oppilaitoksia erinomaisina ja monipuolisina opinahjoina. Mannekiineina videoilla esiintyy opiskelijoita, joilla on kokemusta Mikkelissä opiskelusta.

Videoiden ensiesitys on 9. – 11. elokuuta Jurassic Rockissa Mikkelissä, jolloin tarjolla on tiivis spotti tapahtuman isolla näytöllä. Pidemmät videot pyörivät paitsi oppilaitosten ja maakunnan verkkosivuilla myös muun muassa sosiaalisessa mediassa.

Kampanja houkuttelee uusia opiskelijoita

- Jurassic Rockissa Ready Study Go -kampanjalla on oma sirkusteltta, jossa on koulutustarjonnan esittelyn lisäksi luvassa reipasta otetta ja tekemistä. Teltasta löytyy mm. siirtotatuointeja, Sing Star-karaoke, heittopeli, golf chippauspiste reikäpallolla tai vaikka mahdollisuus videotervehdyksen lähettämiseen. Jaossa on myös Ready…Study…Go Mikkeli -juomapulloja ja arvonnan pääpalkintona iPad mini, kertoo vt. markkinointipäällikkö Sanna Huttunen Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta -hankkeesta. Hankkeesta vastaa Etelä-Savon maakuntaliitto.

Markkinointikampanjan tavoitteena on houkutella Etelä-Savoon ja erityisesti Mikkeliin uusia opiskelijoita, jotka eivät ehkä muutoin eteläsavolaisia oppilaitoksia edes harkitsisi. Tietoa jaetaan muodossa, jonka uskotaan puhuttelevan niin maakunnan omia kuin sen ulkopuolisiakin nuoria.

Maakunnan oppilaitoksista kampanjassa ovat mukana Mikkelin ammattikorkeakoulu, Etelä-Savon ammattiopisto Esedu, ja Mikkelin yliopistokeskus. Käytännön toteutuksesta vastaa mikkeliläinen mainostoimisto Kixit.

Ensimmäinen yhteismarkkinointikampanja

Ready… Study… Go Mikkeli-kampanja on eteläsavolaisten oppilaitosten ensimmäinen yhteismarkkinointikampanja. Yhteisponnistus ilahduttaa Sanna Huttusta.

- Yhteisesiintyminen on upea juttu. Toivon kovasti, että se jatkuu tämän kampanjan jälkeenkin, hän sanoo.

- Jurassic Rock on viime vuosien aikana asettunut vahvaksi osaksi suomalaista festivaalikesää. Jurassic Rock kokoaa tänä vuonna Visulahden leirintäalueelle n. 30 000 – 40 000 kävijää. Suurin osa kävijöistä on nuoria ja nuoria me myös tarvitsemme Etelä-Savoon. Siitä syystä meille on hyvin tärkeää näkyä ja ennen kaikkea olla myös konkreettisesti mukana tapahtumassa.

- Jurassic Rockissa tavoitamme oman kohderyhmämme loistavasti ja pystymme jakamaan opiskelun ilosanomaa rennossa ympäristössä. Mikkelissä voi suorittaa laadukkaita opintoja ammattiopistosta ja ammattikorkeakoulusta yliopisto-opintoihin. Yhteistyö Ready…Study…Go Mikkeli -kampanjassa mahdollistaa entistä laajemman kokonaisuuden ja myös näkyvyyden. Yhdessä pystymme keskittämään voimavaramme tehokkaasti, kaikkia hyödyttävällä tavalla, kertoo tapahtumatuottaja Pekka Pulkkinen Mikkelin ammattikorkeakoulusta.

Mikkelin yliopistokeskuksen koordinaatioyksikössä toivotaan, että mahdollisimman monet nuoret tulevat teltalle kuulemaan maakunnan mahdollisuuksista.

- On hienoa, että voimme kertoa nuorille heille suunnatussa tapahtumassa opiskelutarjonnastamme. Koulutustarjonnan esittely yhdessä eri toimijoiden kanssa on hieno ponnistus, jolla tähdätään yhteisiin tuloksiin, viestintäsuunnittelija Sirpa Taskinen Mikkelin yliopistokeskuksesta.

Lisätietoja antavat Ready Study Go -kampanjasta

vt. markkinointipäällikkö Sanna Huttunen, puh. 044 770 0519, Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta –hanke, Etelä-Savon maakuntaliitto

tapahtumatuottaja Pekka Pulkkinen, puh. 040 868 6445, Mikkelin ammattikorkeakoulu

markkinointisuunnittelija Laura Salonen, puh. 044 711 5710, Etelä-Savon ammattioppilaitos

viestintäsuunnittelija Sirpa Taskinen, puh. 050 374 1150, Mikkelin yliopistokeskus

Maakuntaliitto tiedottaa

Tiedotteet 2017

Tiedotteet 2016

Tiedotteet 2015

Tiedotteet 2014

Tiedotteet 2013

Tiedotteet 2012

Tiedotteet 2011

Tiedotteet 2010

Etelä-Savo markkinoi Mikkeliä mainiona opiskelijakaupunkina

08.08.2013

Ready Study Go-verkkosivut ja -videot suitsuttavat Mikkeliä sekä hienona ja monien mahdollisuuksien opiskelukaupunkina että sen oppilaitoksia erinomaisina ja monipuolisina opinahjoina. Mannekiineina videoilla esiintyy opiskelijoita, joilla on kokemusta Mikkelissä opiskelusta.

Videoiden ensiesitys on 9. – 11. elokuuta Jurassic Rockissa Mikkelissä, jolloin tarjolla on tiivis spotti tapahtuman isolla näytöllä. Pidemmät videot pyörivät paitsi oppilaitosten ja maakunnan verkkosivuilla myös muun muassa sosiaalisessa mediassa.

Kampanja houkuttelee uusia opiskelijoita

- Jurassic Rockissa Ready Study Go -kampanjalla on oma sirkusteltta, jossa on koulutustarjonnan esittelyn lisäksi luvassa reipasta otetta ja tekemistä. Teltasta löytyy mm. siirtotatuointeja, Sing Star-karaoke, heittopeli, golf chippauspiste reikäpallolla tai vaikka mahdollisuus videotervehdyksen lähettämiseen. Jaossa on myös Ready…Study…Go Mikkeli -juomapulloja ja arvonnan pääpalkintona iPad mini, kertoo vt. markkinointipäällikkö Sanna Huttunen Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta -hankkeesta. Hankkeesta vastaa Etelä-Savon maakuntaliitto.

Markkinointikampanjan tavoitteena on houkutella Etelä-Savoon ja erityisesti Mikkeliin uusia opiskelijoita, jotka eivät ehkä muutoin eteläsavolaisia oppilaitoksia edes harkitsisi. Tietoa jaetaan muodossa, jonka uskotaan puhuttelevan niin maakunnan omia kuin sen ulkopuolisiakin nuoria.

Maakunnan oppilaitoksista kampanjassa ovat mukana Mikkelin ammattikorkeakoulu, Etelä-Savon ammattiopisto Esedu, ja Mikkelin yliopistokeskus. Käytännön toteutuksesta vastaa mikkeliläinen mainostoimisto Kixit.

Ensimmäinen yhteismarkkinointikampanja

Ready… Study… Go Mikkeli-kampanja on eteläsavolaisten oppilaitosten ensimmäinen yhteismarkkinointikampanja. Yhteisponnistus ilahduttaa Sanna Huttusta.

- Yhteisesiintyminen on upea juttu. Toivon kovasti, että se jatkuu tämän kampanjan jälkeenkin, hän sanoo.

- Jurassic Rock on viime vuosien aikana asettunut vahvaksi osaksi suomalaista festivaalikesää. Jurassic Rock kokoaa tänä vuonna Visulahden leirintäalueelle n. 30 000 – 40 000 kävijää. Suurin osa kävijöistä on nuoria ja nuoria me myös tarvitsemme Etelä-Savoon. Siitä syystä meille on hyvin tärkeää näkyä ja ennen kaikkea olla myös konkreettisesti mukana tapahtumassa.

- Jurassic Rockissa tavoitamme oman kohderyhmämme loistavasti ja pystymme jakamaan opiskelun ilosanomaa rennossa ympäristössä. Mikkelissä voi suorittaa laadukkaita opintoja ammattiopistosta ja ammattikorkeakoulusta yliopisto-opintoihin. Yhteistyö Ready…Study…Go Mikkeli -kampanjassa mahdollistaa entistä laajemman kokonaisuuden ja myös näkyvyyden. Yhdessä pystymme keskittämään voimavaramme tehokkaasti, kaikkia hyödyttävällä tavalla, kertoo tapahtumatuottaja Pekka Pulkkinen Mikkelin ammattikorkeakoulusta.

Mikkelin yliopistokeskuksen koordinaatioyksikössä toivotaan, että mahdollisimman monet nuoret tulevat teltalle kuulemaan maakunnan mahdollisuuksista.

- On hienoa, että voimme kertoa nuorille heille suunnatussa tapahtumassa opiskelutarjonnastamme. Koulutustarjonnan esittely yhdessä eri toimijoiden kanssa on hieno ponnistus, jolla tähdätään yhteisiin tuloksiin, viestintäsuunnittelija Sirpa Taskinen Mikkelin yliopistokeskuksesta.

Lisätietoja antavat Ready Study Go -kampanjasta

vt. markkinointipäällikkö Sanna Huttunen, puh. 044 770 0519, Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta –hanke, Etelä-Savon maakuntaliitto

tapahtumatuottaja Pekka Pulkkinen, puh. 040 868 6445, Mikkelin ammattikorkeakoulu

markkinointisuunnittelija Laura Salonen, puh. 044 711 5710, Etelä-Savon ammattioppilaitos

viestintäsuunnittelija Sirpa Taskinen, puh. 050 374 1150, Mikkelin yliopistokeskus

Maakuntaliitto tiedottaa

Tiedotteet 2017

Tiedotteet 2015

Tiedotteet 2014

Tiedotteet 2013

Tiedotteet 2012

Tiedotteet 2011

Tiedotteet 2010

Etelä-Savo markkinoi Mikkeliä mainiona opiskelijakaupunkina

08.08.2013

Ready Study Go-verkkosivut ja -videot suitsuttavat Mikkeliä sekä hienona ja monien mahdollisuuksien opiskelukaupunkina että sen oppilaitoksia erinomaisina ja monipuolisina opinahjoina. Mannekiineina videoilla esiintyy opiskelijoita, joilla on kokemusta Mikkelissä opiskelusta.

Videoiden ensiesitys on 9. – 11. elokuuta Jurassic Rockissa Mikkelissä, jolloin tarjolla on tiivis spotti tapahtuman isolla näytöllä. Pidemmät videot pyörivät paitsi oppilaitosten ja maakunnan verkkosivuilla myös muun muassa sosiaalisessa mediassa.

Kampanja houkuttelee uusia opiskelijoita

- Jurassic Rockissa Ready Study Go -kampanjalla on oma sirkusteltta, jossa on koulutustarjonnan esittelyn lisäksi luvassa reipasta otetta ja tekemistä. Teltasta löytyy mm. siirtotatuointeja, Sing Star-karaoke, heittopeli, golf chippauspiste reikäpallolla tai vaikka mahdollisuus videotervehdyksen lähettämiseen. Jaossa on myös Ready…Study…Go Mikkeli -juomapulloja ja arvonnan pääpalkintona iPad mini, kertoo vt. markkinointipäällikkö Sanna Huttunen Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta -hankkeesta. Hankkeesta vastaa Etelä-Savon maakuntaliitto.

Markkinointikampanjan tavoitteena on houkutella Etelä-Savoon ja erityisesti Mikkeliin uusia opiskelijoita, jotka eivät ehkä muutoin eteläsavolaisia oppilaitoksia edes harkitsisi. Tietoa jaetaan muodossa, jonka uskotaan puhuttelevan niin maakunnan omia kuin sen ulkopuolisiakin nuoria.

Maakunnan oppilaitoksista kampanjassa ovat mukana Mikkelin ammattikorkeakoulu, Etelä-Savon ammattiopisto Esedu, ja Mikkelin yliopistokeskus. Käytännön toteutuksesta vastaa mikkeliläinen mainostoimisto Kixit.

Ensimmäinen yhteismarkkinointikampanja

Ready… Study… Go Mikkeli-kampanja on eteläsavolaisten oppilaitosten ensimmäinen yhteismarkkinointikampanja. Yhteisponnistus ilahduttaa Sanna Huttusta.

- Yhteisesiintyminen on upea juttu. Toivon kovasti, että se jatkuu tämän kampanjan jälkeenkin, hän sanoo.

- Jurassic Rock on viime vuosien aikana asettunut vahvaksi osaksi suomalaista festivaalikesää. Jurassic Rock kokoaa tänä vuonna Visulahden leirintäalueelle n. 30 000 – 40 000 kävijää. Suurin osa kävijöistä on nuoria ja nuoria me myös tarvitsemme Etelä-Savoon. Siitä syystä meille on hyvin tärkeää näkyä ja ennen kaikkea olla myös konkreettisesti mukana tapahtumassa.

- Jurassic Rockissa tavoitamme oman kohderyhmämme loistavasti ja pystymme jakamaan opiskelun ilosanomaa rennossa ympäristössä. Mikkelissä voi suorittaa laadukkaita opintoja ammattiopistosta ja ammattikorkeakoulusta yliopisto-opintoihin. Yhteistyö Ready…Study…Go Mikkeli -kampanjassa mahdollistaa entistä laajemman kokonaisuuden ja myös näkyvyyden. Yhdessä pystymme keskittämään voimavaramme tehokkaasti, kaikkia hyödyttävällä tavalla, kertoo tapahtumatuottaja Pekka Pulkkinen Mikkelin ammattikorkeakoulusta.

Mikkelin yliopistokeskuksen koordinaatioyksikössä toivotaan, että mahdollisimman monet nuoret tulevat teltalle kuulemaan maakunnan mahdollisuuksista.

- On hienoa, että voimme kertoa nuorille heille suunnatussa tapahtumassa opiskelutarjonnastamme. Koulutustarjonnan esittely yhdessä eri toimijoiden kanssa on hieno ponnistus, jolla tähdätään yhteisiin tuloksiin, viestintäsuunnittelija Sirpa Taskinen Mikkelin yliopistokeskuksesta.

Lisätietoja antavat Ready Study Go -kampanjasta

vt. markkinointipäällikkö Sanna Huttunen, puh. 044 770 0519, Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta –hanke, Etelä-Savon maakuntaliitto

tapahtumatuottaja Pekka Pulkkinen, puh. 040 868 6445, Mikkelin ammattikorkeakoulu

markkinointisuunnittelija Laura Salonen, puh. 044 711 5710, Etelä-Savon ammattioppilaitos

viestintäsuunnittelija Sirpa Taskinen, puh. 050 374 1150, Mikkelin yliopistokeskus

Maakuntaliitto tiedottaa

Tiedotteet 2017

Tiedotteet 2016

Tiedotteet 2015

Tiedotteet 2014

Tiedotteet 2013

Tiedotteet 2012

Tiedotteet 2011

Tiedotteet 2010

Etelä-Savo markkinoi Mikkeliä mainiona opiskelijakaupunkina

08.08.2013

Ready Study Go-verkkosivut ja -videot suitsuttavat Mikkeliä sekä hienona ja monien mahdollisuuksien opiskelukaupunkina että sen oppilaitoksia erinomaisina ja monipuolisina opinahjoina. Mannekiineina videoilla esiintyy opiskelijoita, joilla on kokemusta Mikkelissä opiskelusta.

Videoiden ensiesitys on 9. – 11. elokuuta Jurassic Rockissa Mikkelissä, jolloin tarjolla on tiivis spotti tapahtuman isolla näytöllä. Pidemmät videot pyörivät paitsi oppilaitosten ja maakunnan verkkosivuilla myös muun muassa sosiaalisessa mediassa.

Kampanja houkuttelee uusia opiskelijoita

- Jurassic Rockissa Ready Study Go -kampanjalla on oma sirkusteltta, jossa on koulutustarjonnan esittelyn lisäksi luvassa reipasta otetta ja tekemistä. Teltasta löytyy mm. siirtotatuointeja, Sing Star-karaoke, heittopeli, golf chippauspiste reikäpallolla tai vaikka mahdollisuus videotervehdyksen lähettämiseen. Jaossa on myös Ready…Study…Go Mikkeli -juomapulloja ja arvonnan pääpalkintona iPad mini, kertoo vt. markkinointipäällikkö Sanna Huttunen Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta -hankkeesta. Hankkeesta vastaa Etelä-Savon maakuntaliitto.

Markkinointikampanjan tavoitteena on houkutella Etelä-Savoon ja erityisesti Mikkeliin uusia opiskelijoita, jotka eivät ehkä muutoin eteläsavolaisia oppilaitoksia edes harkitsisi. Tietoa jaetaan muodossa, jonka uskotaan puhuttelevan niin maakunnan omia kuin sen ulkopuolisiakin nuoria.

Maakunnan oppilaitoksista kampanjassa ovat mukana Mikkelin ammattikorkeakoulu, Etelä-Savon ammattiopisto Esedu, ja Mikkelin yliopistokeskus. Käytännön toteutuksesta vastaa mikkeliläinen mainostoimisto Kixit.

Ensimmäinen yhteismarkkinointikampanja

Ready… Study… Go Mikkeli-kampanja on eteläsavolaisten oppilaitosten ensimmäinen yhteismarkkinointikampanja. Yhteisponnistus ilahduttaa Sanna Huttusta.

- Yhteisesiintyminen on upea juttu. Toivon kovasti, että se jatkuu tämän kampanjan jälkeenkin, hän sanoo.

- Jurassic Rock on viime vuosien aikana asettunut vahvaksi osaksi suomalaista festivaalikesää. Jurassic Rock kokoaa tänä vuonna Visulahden leirintäalueelle n. 30 000 – 40 000 kävijää. Suurin osa kävijöistä on nuoria ja nuoria me myös tarvitsemme Etelä-Savoon. Siitä syystä meille on hyvin tärkeää näkyä ja ennen kaikkea olla myös konkreettisesti mukana tapahtumassa.

- Jurassic Rockissa tavoitamme oman kohderyhmämme loistavasti ja pystymme jakamaan opiskelun ilosanomaa rennossa ympäristössä. Mikkelissä voi suorittaa laadukkaita opintoja ammattiopistosta ja ammattikorkeakoulusta yliopisto-opintoihin. Yhteistyö Ready…Study…Go Mikkeli -kampanjassa mahdollistaa entistä laajemman kokonaisuuden ja myös näkyvyyden. Yhdessä pystymme keskittämään voimavaramme tehokkaasti, kaikkia hyödyttävällä tavalla, kertoo tapahtumatuottaja Pekka Pulkkinen Mikkelin ammattikorkeakoulusta.

Mikkelin yliopistokeskuksen koordinaatioyksikössä toivotaan, että mahdollisimman monet nuoret tulevat teltalle kuulemaan maakunnan mahdollisuuksista.

- On hienoa, että voimme kertoa nuorille heille suunnatussa tapahtumassa opiskelutarjonnastamme. Koulutustarjonnan esittely yhdessä eri toimijoiden kanssa on hieno ponnistus, jolla tähdätään yhteisiin tuloksiin, viestintäsuunnittelija Sirpa Taskinen Mikkelin yliopistokeskuksesta.

Lisätietoja antavat Ready Study Go -kampanjasta

vt. markkinointipäällikkö Sanna Huttunen, puh. 044 770 0519, Etelä-Savo – elinvoimainen Saimaan maakunta –hanke, Etelä-Savon maakuntaliitto

tapahtumatuottaja Pekka Pulkkinen, puh. 040 868 6445, Mikkelin ammattikorkeakoulu

markkinointisuunnittelija Laura Salonen, puh. 044 711 5710, Etelä-Savon ammattioppilaitos

viestintäsuunnittelija Sirpa Taskinen, puh. 050 374 1150, Mikkelin yliopistokeskus

Maakuntaliitto tiedottaa

Tiedotteet 2017

Tiedotteet 2016

Tiedotteet 2015

Tiedotteet 2014

Tiedotteet 2013

Tiedotteet 2012

Tiedotteet 2011

Tiedotteet 2010